Przejdź do głównej zawartości

Jezus do Alicji Lenczewskiej: Trzy części Różańca to trzy wymiary rozwoju twojego współżycia z Bogiem:



Wszystko jak Maryja i Razem z Nią.

I. Nowicjat miłości i oddania na służbę – część radosna.

1. Jak przyszedłem do Maryi przez Swego Anioła, tak przychodzę do ciebie, by
zwiastować ci dobrą nowinę: pragnę żyć w tobie i przez ciebie ukazać się światu. Twoja
decyzja jest początkiem Mego życia w tobie. A stanie się to przez Ducha, który twoje
wnętrze uczyni domem Moim, gdy powiesz swoje „fiat”.

2.Wtedy poślę cię do ludzi, byś swoją radość i prawdę poczęcia się w tobie życia Bożego
zaniosła im. Byś była wśród nich, wspomagała ich i obdarzała Moją Miłością, która w
tobie dzięki temu będzie rosła.

3. Pragnę, aby świat ujrzał Mnie w tobie: w twoim sercu, na twoim obliczu, w dotyku
twych dłoni, w blasku twych oczu. Pragnę, aby rozpoznawano Mnie w twej delikatności,
czułości, miłosiernym pochyleniu się nad ich biedą i tęsknotą za Miłością prawdziwą.

4. Ofiaruj im Mnie. Nie zawłaszczaj. Dziel się Moim życiem w tobie z nimi. Dziel się sobą
– tym wszystkim, co masz, co otrzymujesz, jako mój dar dla ciebie i dla nich przez twoje
serce i twoje dłonie.

5. Znajduj Mnie ciągle na nowo: w świątyni twojego serca, w świątyniach serc twych
braci, w świątyniach, jakie Bogu twojemu postawiono na ziemi. Tam pragnę powiedzieć ci
o Mojej miłości. Tam odkryję ci tajniki Prawdy i głębię Mądrości. Tam będę sycił cię Sobą,
by przygotować cię na pełnię współżycia ze Mną: na zaślubiny w bólu i miłości.

II. Ofiara z siebie za braci; głębia oczyszczenia wewnętrznego (zjednoczenie w bólu) –
część bolesna.

1. Nie lękaj się ofiary. Miłość, która niezdolna jest do ofiary nie jest miłością. Jest obłudą
i kłamstwem. Uklęknij przed Ojcem i przyjmij Jego wolę z miłością do Boga i twych barci.
Przyjmij wraz ze Mną ból, który stanie się zbawieniem dla nich i uświęceniem dla ciebie.
To cię oczyści i uwolni wielu.

2. Wydaj swoje ciało i swoją duszę na ubiczowanie. Przyjmuj z miłością uderzenia. Zatop
je w Miłości. Za każdy cios odpłać miłością. Módl się, aby miłość w tobie była większa niż
rany serc, które rodzą zło i czynią niesprawiedliwość.

3. Przyjmij ulegle koronę cierniową poniżenia, ironii, niesprawiedliwości. Wybaczaj i
kochaj. Twoją bronią jest modlitwa, a osłoną Ja jestem. Ja jestem twoją jedyną chwałą,
blaskiem twojego imienia i prawdą o tobie. Ja jestem, choć jestem ukryty, nie oni,
których widzisz.

4. I idź, trwaj w twojej drodze za Mną. Bądź wierna w twej małej codzienności i bądź
wierna, gdy ogrom Mojego Krzyża przygniecie cię do ziemi.
Droga krzyżowa twojego życia trwa i są na niej te wszystkie stacje, które były na Mojej
Drodze Krzyżowej. I jestem Ja: twoje życie, i jest Maryja: twoje wspomożenie, i są
ludzie: współuczestnicy twego trudu.

5. Nie lękaj się oddania swego życia ludzkiego dla ocalenia życia Bożego w tobie i twych
braciach. Nie lękaj się umiłowania do końca. Zaprzyj się siebie i oddaj się bogu, aby
wykonało się przez ciebie wielkie Dzieło Boże, do którego cię powołałem i stworzyłem.
Jesteś na Górze Przemienienia, tu rozgrywa się ostatni akt twego oczyszczającego bólu.
Tu umiera w tobie stary człowiek. Tu rodzi się w tobie Moje Zmartwychwstanie.

III. Zjednoczenie z Bogiem w chwale i moc Ducha Świętego – część chwalebna.

1. Twoja godzina ciemności uwieńczona została blaskiem Mojej chwały – Mojego Zmartwychwstania w tobie. I żadna straż, żadne kłamstwa, żaden kamień nie zatrzyma i nie zniszczy płomienia Mojej Miłości oblubieńczej, jaka w tobie zapłonęła. Jaką cię ogarnąłem i w jakiej spłonęło wszystko, co było kamieniem, strażą i zakłamaniem w twoim sercu. Już nie ty jesteś – Ja jestem tobą. 

2. I Niebo otworzyło się w twej duszy, bo Ja jestem twoim Niebem, twoją radością i twoją chwałą. Cóż może uczynić ci za to, co jest na zewnątrz – poza tobą, skoro twoja dusza i ty cała jesteś w Niebie Mojej Miłości. 

3. Trwaj jak Apostołowie z Maryją w jednoczącej Miłości, aby Duch Święty zstępował na ciebie nieustannie ze Swoją mocą leczącą wszelkie zło, wszelką słabość, wszelki ból. By zstępował przez ciebie na twych braci, na nędzę i ciemność świata. A Ja i Ojciec Jedno jesteśmy w Duchu Świętym. 

4. W Niebo zostałaś wzięta ze swą duszą i ciałem, bo stałaś się jak Baranek zabita i złożona na ofiarę odkupienia Bogu twojemu. Bo przyjęłaś Mój ból i Moją Ofiarę w swoje ciało i w swoją duszę. 

5. I koroną chwały uwieńczoną została twoja głowa, bo przyjęłaś koronę cierniową Mojej hańby i Mojego poniżenia w świecie. I chwała Moja w tobie świeci blaskiem, który rozjaśnia ciemność świata, by prowadzić do Mnie tych, którzy nie widzą drogi. Jesteś już jak Ja poza czasem i poza rzeczywistością ziemską, choć chodzisz po tym świecie i pochylasz się nad jego biedą. 

Słowa te Jezus skierował w 05.11.1989 r. Tak więc nie było jeszcze Tajemnic Światła, które dodał Jan Paweł II.

Fragment: Słowo Pouczenia - Alicja Lenczewska 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga Krzyżowa z Jezusem i Alicją Lenczewską 1

Gdy w zjednoczeniu ze Mną odprawiasz drogę Krzyżową, jesteśmy jednością we wzajemnym darze z siebie: ty dla Mnie a Ja dla ciebie. Jezus do Alicji Lenczewskie j Droga krzyżowa I. Stacja: Sąd Nie bój się sądu ludzkiego, ale Mojego sądu. II. Stacja: Krzyż Weź Krzyż, który ci dałem, w nim Jest zbawienie twoje. III. Stacja: Pierwszy upadek Upadniesz wielokrotnie, ale zawsze Ja będą z tobą, by Cię podnieść. IV. Stacja: Matka Moja Mama jest zawsze przy tobie, by cię pokrzepić. V. Stacja: Pomoc Dam ci pomoc, gdy będziesz słabła. VI. Stacja: Miłosierdzie I otrę twoją twarz z potu i łez - przez twego bliźniego to uczynię. VII. Stacja: Drugi upadek Każdy następny upadek będzie bardziej bolesny, ale przecież dojść musisz tam, gdzie zmartwychwstanie twoje. VIII. Stacja: Spotkanie Nie myśl o sobie, myśl o innych. IX. Stacja: Trzeci upadek Ostatni twój upadek człowieczy ujawni ci najgłębiej twoją słabość i moc Moją. X. Stacja: Ogołocenie Oddaj wszystko, nie zwlekaj - abym

Modlitwa do Służebnicy Bożej Alicji Lenczewskiej

fot.Alicja Lenczewska Służebnica Boża   ALICJA LENCZEWSKA ( Modlitwa   do prywatnego odmawiania) Trójco Przenajświętsza Ojcze Synu i Duchu Święty,   Ty powołałeś Twoją służebnicę Alicję Lenczewską do dzieła Czystej Miłości. Spraw w obfitości Twego Miłosierdzia, aby nasze serca pałały czystą miłość do Ciebie i do bliźnich. Przez Nieskończone  zasługi Najświętszego Serca Pana Jezusa i przez Niepokalane Serce Maryi, skrusz zatwardziałość mego serca i napełnij mnie Swoją miłością. Amen. Zgodnie z Twoją wolą, o bdarz chwałą Twoją służebnicę Alicję i przez jej wstawiennictwo udziel mi łaski, o którą Cię proszę...   (wymień swoją prośbę) .  Amen Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu Zgodnie z dekretem Papieża Urbana VIII oświadczamy, ze nie mamy żadnego zamiaru uprzedzania w jakikolwiek sposób orzeczenia Kościoła, i że ta modlitwa nie jest przeznaczona do użytku publicznego.