Przejdź do głównej zawartości

Jezus: Zauważcie Mnie, zapragnijcie Miłości Mojej

Jezus: Od chwili śmierci Mojej i Zmartwychwstania, chodzę po tej ziemi, w ludziach, którzy spełniają wolę Moją i poprzez nich trwa i spełnia się Dzieło Zbawienia i budowania Królestwa Bożego na świecie.


Gdy obumarło Moje ludzkie ciało, które zamykało Ducha, Duch został wylany na świat i on w was dalej prowadzi Mój zbawczy zamysł.
Krew i Woda, jakie wytrysnęły z Mego Serca oznaczały rozprzestrzenienie się Mojego Ducha Miłości na cały świat. Już wtedy było wylanie Ducha Miłości Miłosiernej.
Każdy, kto oczekuje i pragnie umocnienia w spełnieniu Mojej woli, otrzymuje je, bo Ja pragnę od chwili Mojej śmierci, chodzić jako Zmartwychwstały, w dzieciach Moich żyjących na tym świecie. Ja chodzę od dwóch tysięcy lat po tej ziemi, jak chodziłem po ziemi palestyńskiej.

Chodzę w tych, którzy oddali Mi swoją duszę i swoje ciało na służbę ku chwale Boga Ojca.
Chodzę jak wówczas, by uzdrawiać, umacniać, pocieszać, wskazywać drogę.
By dawać Miłość i Pokój. Bo Ja jestem Miłością i Pokojem. Jestem Drogą i Celem.
I po to przyszedłem, aby wam wskazać cel i Drogę, i dać pomoc w pójściu za Światłem.
W każdym człowieku pragnę żyć w pełni i każdego pragnę zamienić w Siebie.
Po to stałem się Człowiekiem, aby każdy z ludzi stał się Mną.
Chciałbym i Moje Serce pragnie, abym, wielu znalazł gotowych na przyjęcie Mnie w pełni.
Abym, w nich w pełni mógł chodzić, wśród ludzi i czynić to, co czyniłem w Palestynie:
leczyć i nauczać. Świat oczekuje na następny Zbawczy Czyn Boga - oczekuje w mękach i bólu konania. W zniewoleniu grzechem i żądzą szatana.
l potrzebni są Apostołowie, jak potrzebni byli wówczas, by wskazywać Drogę i Ocalenie.
I potrzebni są uczniowie, których serca przyjmą naukę Moją.
I potrzeba, by poszli do ludzi i mówili im o Miłości, o Pokoju, o szczęściu życia we Mnie, o
pięknie i radości, jakie daje umiłowanie czystości życia w czystości duszy i ciała.
Ja jestem i żyję wśród was i w was, w Mojej Mocy i z niezliczonymi darami łask Moich.

Zauważcie Mnie, zapragnijcie Miłości Mojej. Oddajcie się jej cali, aby przyjść do Źródła, które jest ocaleniem i życiem waszym.
Dzieci Moje wybrane i umiłowane, pokazałem wam przyczynę waszego powołania i rację
istnienia ACM. Wielkie jest wasze posłannictwo, bo odkąd przestałem być Człowiekiem, Moje oddziaływanie na świat, spełnia się przez ludzi i od ludzi zależy, na ile Dzieło odkupienia będzie spełnione - w każdym sercu osobiście i wobec ludzkości przez ludzi, którzy oddadzą Mi siebie. Was wezwałem, abyście teraz wy poszli zbawiać świat.
Wielu wybrałem, i na wielu przelałem łaski Moje i Moc Moją. Jednych powołałem na ofiarę
zadośćuczynienia za grzechy świata, innych na Apostołów Miłości.
Wszyscy we Mnie stanowicie Jedno i wspólnie dopełniacie to, czego częścią jest każdy z was.
Nie próbujcie naśladować się wzajemnie. Każdy ma szczególne zadanie i każdemu daję
określone charyzmat, by zadanie to wypełnił.

W ten sposób wspólnie tworzycie Mistyczne Ciało Moje i w ten sposób pragnę spełniać
Dzieło Zbawienia - poprzez Ukrzyżowanie i Zmartwychwstanie Moje w was.
Nie lękajcie się śmierci ukrzyżowania i nie powstrzymujcie Zmartwychwstania Miłości.
Nie lękajcie się świata, nie lękajcie się szatana, nie lękajcie się słabości waszej.
Ponad wszystkim jest Moja Potęga Miłości Czystej, Świętej, Doskonalej.
I jest w was błogosławieństwem dla was i dla świata.
Amen.

(Słowa Jezusa dla ACM Wt. 19.04.88 g. 16.10)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga Krzyżowa z Jezusem i Alicją Lenczewską 1

Gdy w zjednoczeniu ze Mną odprawiasz drogę Krzyżową, jesteśmy jednością we wzajemnym darze z siebie: ty dla Mnie a Ja dla ciebie. Jezus do Alicji Lenczewskie j Droga krzyżowa I. Stacja: Sąd Nie bój się sądu ludzkiego, ale Mojego sądu. II. Stacja: Krzyż Weź Krzyż, który ci dałem, w nim Jest zbawienie twoje. III. Stacja: Pierwszy upadek Upadniesz wielokrotnie, ale zawsze Ja będą z tobą, by Cię podnieść. IV. Stacja: Matka Moja Mama jest zawsze przy tobie, by cię pokrzepić. V. Stacja: Pomoc Dam ci pomoc, gdy będziesz słabła. VI. Stacja: Miłosierdzie I otrę twoją twarz z potu i łez - przez twego bliźniego to uczynię. VII. Stacja: Drugi upadek Każdy następny upadek będzie bardziej bolesny, ale przecież dojść musisz tam, gdzie zmartwychwstanie twoje. VIII. Stacja: Spotkanie Nie myśl o sobie, myśl o innych. IX. Stacja: Trzeci upadek Ostatni twój upadek człowieczy ujawni ci najgłębiej twoją słabość i moc Moją. X. Stacja: Ogołocenie Oddaj wszystko, nie zwlekaj - abym

Modlitwa do Służebnicy Bożej Alicji Lenczewskiej

fot.Alicja Lenczewska Służebnica Boża   ALICJA LENCZEWSKA ( Modlitwa   do prywatnego odmawiania) Trójco Przenajświętsza Ojcze Synu i Duchu Święty,   Ty powołałeś Twoją służebnicę Alicję Lenczewską do dzieła Czystej Miłości. Spraw w obfitości Twego Miłosierdzia, aby nasze serca pałały czystą miłość do Ciebie i do bliźnich. Przez Nieskończone  zasługi Najświętszego Serca Pana Jezusa i przez Niepokalane Serce Maryi, skrusz zatwardziałość mego serca i napełnij mnie Swoją miłością. Amen. Zgodnie z Twoją wolą, o bdarz chwałą Twoją służebnicę Alicję i przez jej wstawiennictwo udziel mi łaski, o którą Cię proszę...   (wymień swoją prośbę) .  Amen Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu Zgodnie z dekretem Papieża Urbana VIII oświadczamy, ze nie mamy żadnego zamiaru uprzedzania w jakikolwiek sposób orzeczenia Kościoła, i że ta modlitwa nie jest przeznaczona do użytku publicznego.

Jezus do Alicji Lenczewskiej: Trzy części Różańca to trzy wymiary rozwoju twojego współżycia z Bogiem:

Wszystko jak Maryja i Razem z Nią. I. Nowicjat miłości i oddania na służbę – część radosna. 1. Jak przyszedłem do Maryi przez Swego Anioła, tak przychodzę do ciebie, by zwiastować ci dobrą nowinę: pragnę żyć w tobie i przez ciebie ukazać się światu. Twoja decyzja jest początkiem Mego życia w tobie. A stanie się to przez Ducha, który twoje wnętrze uczyni domem Moim, gdy powiesz swoje „fiat”. 2.Wtedy poślę cię do ludzi, byś swoją radość i prawdę poczęcia się w tobie życia Bożego zaniosła im. Byś była wśród nich, wspomagała ich i obdarzała Moją Miłością, która w tobie dzięki temu będzie rosła. 3. Pragnę, aby świat ujrzał Mnie w tobie: w twoim sercu, na twoim obliczu, w dotyku twych dłoni, w blasku twych oczu. Pragnę, aby rozpoznawano Mnie w twej delikatności, czułości, miłosiernym pochyleniu się nad ich biedą i tęsknotą za Miłością prawdziwą. 4. Ofiaruj im Mnie. Nie zawłaszczaj. Dziel się Moim życiem w tobie z nimi. Dziel się sobą – tym wszystkim, co masz,