Przejdź do głównej zawartości

Jezus: Po obecnym czasie nastanie czas cywilizacji Miłość Czystej

''Po obecnym czasie nastanie czas cywilizacji Miłość Czystej - Mojej, która nie będzie skażona pożądliwością ciała, ani zniekształceniem duszy.''



''Nastanie nowa era. Zanim ona przyjdzie, trwa czas przygotowania, bo wszystko, co nowe, rodzi się w starym. Rodzi się w bólu, bo stary czas, i ludzie starego czasu nie są w stanie tego przyjąć. Dlatego zwalczają i robią to w przekonaniu zwalczania zła.
Zanim przyjdzie oczyszczenie świata przez ogrom bólu, przerażenia i śmierci, Ja już powołuję Moich świętych, którzy tworzą nowy czas - nową formację dusz człowieczych, żeby były ziarnem, które wyda plon.
Tak, jak powołałem Abrahama, by zrodził Mój lud, tak teraz powołuje ludzi i tworzę dzieła dla przyszłego wieku.
Na tej ziemi rodzi się cywilizacja przyszłego wieku i stąd wyjdzie prawda objawiona przeze Mnie, dziś niezrozumiała i niemożliwa do przyjęcia w sposób powszechny.
Mogą ją przyjąć ci, których powołuje i którym daję światło zrozumienia.
I tacy są wśród was.
I powołałem człowieka i przysłałem go do was, aby zrodził nowych ludzi czystego serca i ciała.  Aby tu powstał nowy lud, który zaludni ziemię po spaleniu zła.
Powołałem też innych, którzy okupią to swoją ofiara.  Dzieci oddane Mi na ślepo i ufające zupełnie Mojej Ojcowskiej Miłości.
One swoją miłosną ofiarną będą użyźniać ziemię, na której wyrośnie winnica Moja.


(Zanim to napisałam, obudził mnie ból, nie tyle fizyczny, co ból duszy. Poczucie zagrożenia siłą, która chce zniszczyć to, co święte i tego, który to tworzy. A potem w jednej chwili było światło zrozumienia Dzieła. Zrozumiałam jego całość, elementy, które je tworzą i drogę, jaka do niego prowadziła i prowadzić będzie. Potem Pan kazał zapisać cząstkę tego, co dał mi poznać.)'' 

Fragment: Słowa Jezusa dla ACM (Święto Wniebowstąpienia Czw. 28.05.87 g.5:00)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga Krzyżowa z Jezusem i Alicją Lenczewską 1

Gdy w zjednoczeniu ze Mną odprawiasz drogę Krzyżową, jesteśmy jednością we wzajemnym darze z siebie: ty dla Mnie a Ja dla ciebie. Jezus do Alicji Lenczewskie j Droga krzyżowa I. Stacja: Sąd Nie bój się sądu ludzkiego, ale Mojego sądu. II. Stacja: Krzyż Weź Krzyż, który ci dałem, w nim Jest zbawienie twoje. III. Stacja: Pierwszy upadek Upadniesz wielokrotnie, ale zawsze Ja będą z tobą, by Cię podnieść. IV. Stacja: Matka Moja Mama jest zawsze przy tobie, by cię pokrzepić. V. Stacja: Pomoc Dam ci pomoc, gdy będziesz słabła. VI. Stacja: Miłosierdzie I otrę twoją twarz z potu i łez - przez twego bliźniego to uczynię. VII. Stacja: Drugi upadek Każdy następny upadek będzie bardziej bolesny, ale przecież dojść musisz tam, gdzie zmartwychwstanie twoje. VIII. Stacja: Spotkanie Nie myśl o sobie, myśl o innych. IX. Stacja: Trzeci upadek Ostatni twój upadek człowieczy ujawni ci najgłębiej twoją słabość i moc Moją. X. Stacja: Ogołocenie Oddaj wszystko, nie zwlekaj - abym

Modlitwa do Służebnicy Bożej Alicji Lenczewskiej

fot.Alicja Lenczewska Służebnica Boża   ALICJA LENCZEWSKA ( Modlitwa   do prywatnego odmawiania) Trójco Przenajświętsza Ojcze Synu i Duchu Święty,   Ty powołałeś Twoją służebnicę Alicję Lenczewską do dzieła Czystej Miłości. Spraw w obfitości Twego Miłosierdzia, aby nasze serca pałały czystą miłość do Ciebie i do bliźnich. Przez Nieskończone  zasługi Najświętszego Serca Pana Jezusa i przez Niepokalane Serce Maryi, skrusz zatwardziałość mego serca i napełnij mnie Swoją miłością. Amen. Zgodnie z Twoją wolą, o bdarz chwałą Twoją służebnicę Alicję i przez jej wstawiennictwo udziel mi łaski, o którą Cię proszę...   (wymień swoją prośbę) .  Amen Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu Zgodnie z dekretem Papieża Urbana VIII oświadczamy, ze nie mamy żadnego zamiaru uprzedzania w jakikolwiek sposób orzeczenia Kościoła, i że ta modlitwa nie jest przeznaczona do użytku publicznego.

Jezus do Alicji Lenczewskiej: Trzy części Różańca to trzy wymiary rozwoju twojego współżycia z Bogiem:

Wszystko jak Maryja i Razem z Nią. I. Nowicjat miłości i oddania na służbę – część radosna. 1. Jak przyszedłem do Maryi przez Swego Anioła, tak przychodzę do ciebie, by zwiastować ci dobrą nowinę: pragnę żyć w tobie i przez ciebie ukazać się światu. Twoja decyzja jest początkiem Mego życia w tobie. A stanie się to przez Ducha, który twoje wnętrze uczyni domem Moim, gdy powiesz swoje „fiat”. 2.Wtedy poślę cię do ludzi, byś swoją radość i prawdę poczęcia się w tobie życia Bożego zaniosła im. Byś była wśród nich, wspomagała ich i obdarzała Moją Miłością, która w tobie dzięki temu będzie rosła. 3. Pragnę, aby świat ujrzał Mnie w tobie: w twoim sercu, na twoim obliczu, w dotyku twych dłoni, w blasku twych oczu. Pragnę, aby rozpoznawano Mnie w twej delikatności, czułości, miłosiernym pochyleniu się nad ich biedą i tęsknotą za Miłością prawdziwą. 4. Ofiaruj im Mnie. Nie zawłaszczaj. Dziel się Moim życiem w tobie z nimi. Dziel się sobą – tym wszystkim, co masz,